söndag 28 april 2013

Tillbaka till verkligheten

Nu är vi hemma och har varit det i några timmar. Jag hittade en massa sockermyror i köket, trots att vi lagt ut fällor och städat ordentligt (men vet ni mat finns i matskåpet också...) vilket fick mig att redan längta tillbaka till vårt myrfria hotell. La just ut Wilma att sova efter att ha kokat lite mat åt ungarna. Med skåpen tomma, förutom sockermyror och torrfoder vilket inte lockade, så blev det rabarberkräm. Mitt humör är på botten och jag har huvudvärk. Kanske kan tillägga att jag sovit sammanlagt fem minuter de senaste 27 timmarna. Gonatt eller något sånt?

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem! visst gick e ganska bra ti flyg enttå? :) lycka till me myrona!

    SvaraRadera
    Svar
    1. He va ganska läskigt at flyg tii men heim gik e beter fastän ja satt vi fönstri tå:) No lär ja våg flyg igen;)

      Radera