torsdag 21 mars 2013

Terassen igen

Ojoj. Nu var det nog på millimetern att jag fick ut vagnen. Får se om jag får in den sen! Vi kom på att det antagligen är snön som ligger på andra sidan golvet som trycker ner golvet där. Så med andra ord borde vi ta bort snön från terassen. Jag var ju så duktig på att göra det tidigare i vinter men sen kom det jättemycket snö och det förblev ogjort. Den här influensans biverkningar är kvar. Är så trött och slut idag! Hoppas att det inte är någon ny förkylning på gång. Har vaknat två morgnar med ont i halsen nog men det har gått om eftet en stund. Snälla låt oss hållas friska nu!

Igår gjorde jag egen fil och idag var den färdig. Har inte smakat ännu men den står i kylskåpet och svalnar nu. Hoppas att det går att äta också:)
Och för att fortsätta på mat temat så ska vi äta skinksås med makaroner idag och wook med köttstrimlor ikväll. Imorgon blir det rester på dagen och hembakad pizza på kvällen. Oj vad jag ser fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar