måndag 4 mars 2013

Mirakelsnabb kurering?

Nä, tyvärr. Inga mirakel här inte. (Annat än våra ungar då;))
Febertermomentern piper ilsket 38,2. Jag skulle på Me&I party ikväll. Det avbokade jag redan igår. Om jag inte är frisk till syjuntan på onsdag så vet jag inte vad jag tar mig till! Har inte kunnat fara på många veckor nu. Imorgon får Theodor fara och leka med sin kompis en stund så han inte förgås här inne. De borde redan ha haft influensan de här barnen. I och för sig trodde jag att jag också hade haft det men ack så fel man kan ha! I helgen hade vi tänkt ta oss norrut men får nu se hur det blir med det.
Har inte sovit sen halv sju i morse när Robins alarm kom igång. Försökte sova när Wilma sov ute men det lyckades inte. Får ta en tidig kväll idag istället. Ingen har väl missat det men fy vad jag hatar att vara sjuk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar