torsdag 18 april 2019

Ändrat bloggnamn

Har försökt ändra min facebooks sidas namn för bloggen, eftersom den fortfarande heter "Theodors, Wilmas och Wilgots mamma" trots att bloggen snart ett år(?) har hetat "Josefin-Livet som jag lever". Har fått avslag på ändringen fler gånger eftersom namnen skiljer sig så mycket från varandra och skulle kunna förvirra mina följare... Så här kommer en officiell förklaring till namnbytet för alla er förvirrade(?). När jag startade bloggen var det väldigt mycket bebis i fokus (okej, det är det nu också för tillfället...) men genom åren har bloggen också börjat handla om andra saker i mitt liv än bara barnen. Därför tyckte jag att det var dags för en uppdatering av namnet. Dessutom skulle det bli väldigt bökigt med "Theodors, Wilmas, Wilgots och Nayas mamma", och jag definierar mig som så mycket mer än bara deras mamma att det känns dumt att binda namnet till dem. Nu hoppas vi att Facebook godkänner min förklaring så att jag inte måste skapa en ny facebook-sida för er att följa, bara på grund av en namnändring. Det var allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar