torsdag 16 augusti 2018

Vecka 24

Så har ännu en vecka passerat! Tiden går så snabbt nu. Kan inte förstå att jag kommit så långt att bebis hat en chans att överleva om hen skulle födas! 
Vecka 23+0 idag alltså. Har dragit på mig en förkylning, såklart, eftersom skola/förskola/dagis dragit igång igen. Vi blir alltid sjuka under första veckan men hittills är det bara jag som blivit förkyld. Måender i övrigt är bra. Lite halsbränna, ligamentsmärtor vid större ansträngning, sammanfragningar sporadiskt och en massa rörelser från skruttet. Börjar bli lite tungt med vissa rörelser men överlag känner jag mig smidig ännu. Går bra att jobba heltid på dagis än så länge. 

Lite magbilder och statistik på det då!





Tänk att jag nu har en som går på tvåan, en i förskola och en på friluftsdagis! Skönt med höstterminen som kommit igång och så skönt att barnen kommer hem nöjda efter sina skol/dagis dagar. Barnen räknar nog dagarna till bebis nästan mer än jag. Speciellt Wilma ser så fram emot att få ett till syskon! Idag fick jag en kram och "hej mamma" och "hej bebis" när jag hämtade från förskola. Smälter! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar