torsdag 9 augusti 2018

En milstolpe!

Vecka 22+0, vilket betyder att bebis numera räknas som barn och inte foster. Från och med idag hör jag också till förlossningen om något skulle ske vilket känns tryggt. En ny era av graviditeten är här. Nästa milstolpe är 100 dagar kvar till beräknat datum, men dit är det ännu över tre veckor. Det känns som att graviditeten går lite snabbare med milstolpar att se fram emot. 

Igår hittade jag en riktigt söt body som jag köpte på rea, och idag hämtade jag ut ett stort paket med babysitter, skötunderlägg, ett mjukisdjur och en babyvakt. Tidigare har ci haft en babyvakt som inte fungerat så bra, men nu ville jag ha något ordentligt så det blev en neonate. Har ett paket med pysselsaker på kommande också, för jag ska göra egna kedjor till napparna, en mobil till vagnen, ett amningshalsband och ett babygym. Får se om jag hinner med allt under hösten, utöver alla mina stickprojekt och julpyssel. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar