måndag 12 januari 2015

Köket

Eftersom ni inte fått någon ordentlig rundvandring i vårt hus tänkte jag börja på med det. Här har ni vårt inte så vackra kök. Dörrarna och golvet ska bytas och de ska det komma en vägg bakom köksskåpen. (och så får ni ignorera stöket i bakgrunden...) Har städat hela dagen idag förutom när jag förde Theodor till/från dagklubben och jumppa. Riktigt på riktigt hela dagen! Fick städfnatt och ville få alla hyllor/bänkar/avställningsytor städade. Får fortsätta imorgon för 122 kvadratmeter går inte att storstäda på en dag när man har en ettåring runt benen :)
Ikväll har jag suttit försjunken i kursbok två. Går riktigt bra att läsa men efter 1,5h i sträck började ögonlocken bli tunga. Får se om jag bara tänker sociologi ikväll nu när jag ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar