torsdag 15 januari 2015

Förändringarnas höst

Det senaste halvåret har en hel del förändrats till det bättre. Såna småsaker som att jag har slutat bita på naglarna och faktiskt känner obehag inför att bita av en nagel nu och att jag äntligen fått in rutinen att borsta tänder morgon och kväll vilket varit svårt tidigare. Dessutom finns studiemotivationen och jag är så nöjd över mig själv att jag klarat två kurser. Och så har självförtroendet vuxit i takt med dessa småsaker. Så nu känner jag mig riktigt bra!  Och det är så skönt! Borde bara bli lite bättre på att hantera trotsiga barn och undvika stressiga situationer. Fast allt inte är perfekt så måste man nog få vara stolt över sig själv och känna sig duktig ibland! :)

1 kommentar:

  1. Du är duktig och har alla skäl att känna dej stolt.

    SvaraRadera