tisdag 29 januari 2013

Liti dåålit

Som Theodor skulle uttrycka det. Jag syftar alltså på mitt bloggande. Det är en vecka sen jag startade datorn. EN VECKA! Jag har varken tid eller ork till det. Hela kvällen går åt när man startar åbäket och såklart fastnar framför den. Mycket smidigare att surfa från telefonen! Jag trodde på något sätt att det skulle bli ett år med mycket bloggmotivation men det är som att jag på något sätt lite vuxit ifrån det här fastän jag inte vill. Men kanske motivationen kommer tillbaka nån gång. Eller så blir det halvdåliga uppdateringar då och då. Förut var bloggen faktiskt en del av mig och nu har det blivit en bisyssla som lätt glöms bort. Vi får se vart det bär.

Men här kommer i alla fall lite bilder.
Theodor hjälper pappa att skruva isär elektronik.
 Och Wilma har de snyggaste byxorna och skorna, ever.Punkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar