fredag 4 januari 2013

Fredag redan?

Är helt snurrig när det kommer till veckodagarna! Men efter den här helgen börjar vardagen igen. Ska bli så skönt att komma iväg hemifrån på Stora&Små, till Vestis och till Öppet Dagis. Dagarna segar sig fram ganska mycket när man bara är hemma. 
Ikväll får vi gäster så jag ska städa det jag inte hann med igår. Wilma sover ute. Theodor är snuvig. Jag ska dricka mitt té. Wilma vaknade klockan sex i morse igen men sen somnade hon om. Det gjorde dock inte jag men det känns faktiskt helt okej att vakna så tidigt, så länge det inte är före sex hon vaknar! Trodde aldrig att jag skulle säga så här, speciellt inte när ungarna varit ganska lyxiga med att sova till nio på morgonen;) Men det går bra så här också:) 

Om ni vill läsa något mer spännande än vad jag har att komma med så kika in Annas blogg!

1 kommentar:

  1. Det händer inte så mycket spännande på min blogg heller Josefine *haha* Rättare sagt: Det händer absolut INGENTING!!!:-(
    Usch vad tröttsamt.

    Testade ditt knep. Både jag och Tommy har testat faktiskt *haha* men än har det inte funkat i alla fall :-(
    Och Färdknäppen ser till att jag får hemska förvärkar, men det blir inte mer än så tyvärr :-/
    Jisses vad tröttsamt det är...
    Hur är det med er?
    Har du något roligt att berätta? Har ni något skoj inplanerat eller så?

    Kram

    SvaraRadera