torsdag 27 september 2018

Vecka 30 i Helsingfors

Den här dagen har jag hunnit med mycket! Vaknade före sju, åt frukost och tog magbilden för veckan innan vi körde ungarna till dagis/förskola/morris. Sen fick jag skjuts till tågstationen och tillbringade fyra timmar på tåg innan jag steg av i huvudstaden och hittade syrran som kommit dit lite före mig. Lite shopping i stan innan vi förde väskorna till min moster, och sen mera shopping. Köpte lite amningskläder, bland annat tröjan på tredje bilden. Så nöjd! Efter över 10000 steg, vilket jag sällan når upp till nuförtiden, så är det skönt att slänga sig på soffan. Imorgon väntar mer shopping och så ska vi hälsa på släkten. På tal om det så har min mosters familj skaffat hundvalp, och hon är något av det sötaste jag sett! Så pytteliten och gullig, och då är jag egentligen ingen hundmänniska.

Hur mår jag denna vecka då? Tycker att det var just jag uppdaterade förra veckan... Halsbränna, svårt att böja mig framåt, trångt om utrymme i magen och glad att jag är en vecka närmare BF. 11 veckor kvar då! Ca. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar