onsdag 2 augusti 2017

Vill ha

Som studerande lever man inte precis med pengar i överflöd. Och lika bra är väl det eftersom man nog skulle konsumera mycket mer än vad som är nödvändigt annars, heh. Men alltså newbie kläderna är så otroligt söta! Speciellt babykläderna då, och då är det bra att ha en brorsdotter kan jag lova. I år har jag, som jag tidigare skrivit om, shopstop gällande nya kläder åt mig själv. Jag har bara köpt från loppis och det blir automatiskt så att jag köpet åt barnen därifrån också och inte besöker vanliga klädbutiker. Jag tycker om att newbie kläderna finns i större storlekar också, men Theodor växer nog ur sina 128 så småningom så lönar sig inte att köpa så mycket nytt i den storleken... Nå Me&I säsongen börjar snart så då kanske man hittar något åt skolpojken också. Såg nyss att Wilgots hög med tröjor var väldigt Me&I dominerande. Bästa kvaliteten! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar