måndag 13 juni 2016

Härliga dagar

Igår var det tidig väckning för mig och svägerskan. Vi hoppade k bilen och körde från Vasa till Kalajoki dit alla mina syskon och deras respektive också hade tagit sig. Vi klättrade i äventyrsparken Pakka, dit jag redan varit en gång på möhippa förra året. Alla hade riktigt roligt och fyra av oss vågade oss på en riktigt svår bana. Sjukt stolt över mig själv och min syster! Efteråt åt vi på en mysig restaurang innan det bar söderut igen. Körde via mina föräldrar till svärmor dit hon hade tagit barnen. Idag har vi lekt ute och promenerat i natursköna Terjärv. Imorgon bär det av till våra vänner och sen till mina föräldrar. Försöker hinna träffa så många bekanta som möjligt under dessa dagar.
Kalas hann vi också med i helgen! Robin fyllde 27 men det var Theodors kalas. Bilder från det i ett senare skede. Nu promenad men min vän som nu bott över ett år i Terjärv! Tiden flyger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar