söndag 19 juni 2016

Att börja spela fotboll

Jag har aldrig varit något stort fan av fotboll trots att jag nog spelade några år när jag var yngre (men å andra sidan har jag väl hållit på med alla hobbyer som finns ungefär). Robin har inte heller haft intresse för det och våra barn har således inte så stort bollsinne. Men nu har Theodor kommit på att han nog vill prova på att spela åtminstone (sen han hörde om alla kompisar som spelar) och visst får han det! Bra med intressen sär man rör på sig. Idag var vi då på första träningen och han hade jätteroligt! Vill absolut fortsätta. Så nu verkar det bli fotbollsmamma av mig här. Tänk så många nya titlar man samlar på sig, hehe. Blir till att köpa boll imorgon tror jag. (Och nya kickbiken han fick till födelsedagspresent provkörde vi idag och det gick lika snabbt som Wilma på 16" cykel, dvs. Jag fick springa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar