måndag 7 december 2015

Gammalt


Hittade en så fin bild på mig och Wilgot när jag läste igenom några gamla konversationer. Så liten! Och så varmt och härligt det var. Men idag har också varit en riktigt skön dag! Inte en droppe regn och inga våta utekläder, halleluja! Det är sånt man uppskattar nu. Ikväll har vi pyntat granen och nu väntar tre nyduschade barn på att bolibompa ska börja. Jag borde själv fortsätta med hemtenten jag började på med igår. Hade lite missat att jag har ca 20 sidor att skriva före andra veckan i januari... Så det här med sköna hemmakvällar med julpyssel blev ju hemmakvällar med tidig sänggång och ingen ork till något alls och nu då till att ta sig i kragen och börja på med något. Hur jag sen ska hinna med allt annat som ska göras före jul, som t.ex. alla hemgjorda halvfärdiga julklappar, återstår att se. Men jag tycker om att ha mycket att göra. Det får mig att faktiskt göra saker. Så jag lider inte så mycket inte. Hemtenten är dessutom ganska intressant och fri så det gör inte saker värre. Nu ska jag fortsätta med den innan julkalendern börjar och sen projekt få alla barnen i säng, eftersom min andra hälft är borta ikväll. Bjuder på en bild från min brors förlovningskalas i november. Min fina familj <3

2 kommentarer:

  1. Inte kanske det mest appropriate ställe att skriva detta, men... Grattis på Födelsedagen från Ekforsarna :P Ha de bra

    SvaraRadera