tisdag 7 juli 2015

Inredning

Igår var vi in till stan. Skulle ha tyg till den där klänningen men hittade absolut ingenting alls... Ringde min lillasyster som är på väg på resa via Helsingfors och hon gick in via butiken där den där klänningen jag provade fanns och köpte den åt mig! Tyget är lite sönder på ena axeln men jag fixar hellre det än söker efter tyg i all oändlighet och sen gör mönster själv. Så nu har jag en klänning väntande på mig hos mina morföräldrar. Vi ska på två bröllop i sommar/höst och jag tror att den får vara min klädsel.
Kom ändå inte tomhänt hem från stan. Hittade dessa griffeltavlor på rea och de pryder ny köksväggen. Blir bra att skriva upp jobb/skol/dagis tider sen i höst. Köpte en hängmatta med ställning också! Har alltid velat ha en hängmatta när jag var liten och nu har jag en. Wilgot somnade i famnen på mig där igår. Stoldynor till terassen och en hel del mat kom också hem, och allt det på bussen med tre barn! Superkvinna eller vad?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar