torsdag 7 juni 2012

Torsdagen då

Som planerat for vi iväg till öppet dagis också denna mulna morgon. Känns väldigt lyxigt att bara stiga på bussen utanför dörren, nästan, och få åka hela vägen till öppet dagis:) Det var riktigt roligt där som vanligt. Sen for vi in till stan på "minimammaträff" i lekparken och hade det fortsatt trevligt innan vi gick till Brändö och satt på hem med Robin när han kom från jobbet. Theodor uppförde sig ganska så bra också idag och det har varit en riktigt trevlig dag ännu en gång! Efter kvällsmaten for vi till lekparken hela familjen och var där en bra stund. Nu sover alla våra ungar och jag har som sagt krånglat med overlocken. Min mammas gamla overlock som inte blivit använd på x antal år. Försökte få den att fungera som jag ville då vi bodde inne i stan men det sket sig. Nu fick jag den att fungera men hann inte sy mycket innan den typ gav upp? Köpa ny eller reparera den här? Det är frågan... 

Imorgon har vi inga planer alls! Men helgen börjar vilket är trevligt:) Nu ska jag trösta Wilma som vaknat igen, laga färdigt min cheesecake, hänga upp byke, duscha och sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar