tisdag 4 oktober 2011

Om 3 dagar


Hittills är Theodor snäll:) Och så småningom ska han sova. Nu när han inte har napp mera så sover han inte lika länge på morgonen, men ändå till 8:)
Om 3 dagar börjar bebisen att räknas som en människa enligt "pappren". Men för mig är det nog en människa redan sedan långt tillbaka.
Theodor är snuvig och hostar lite. Men han verkar pigg som vanligt så jag tror och hoppas att det bara är en liten förkylning. Jag är också snuvig, men det är jag alltid. Speciellt när jag är gravid.
Jag har svårt att förstå att jag faktiskt har kommit så här långt i graviditeten redan! Snart bara 4 månader kvar:) Drömde att vi fick en dotter inatt. Men jag tror nog fortfarande att det blir en till pojke:) Vill gärna ha en flicka någon gång så om det blir en redan nu så är det ju bara en trevlig överraskning:) Men om det blir en pojke så har vi kläder färdigt och namn också så det skulle vara behändigt:) Blir så klart lika glad vad det än är:)
Men det kommer säkert att bli tungt med två barn! Ibland undrar jag nog vad vi gett oss in på men det blir nog bra i slutändan:) Det är ganska konstigt att jag ens blev gravid på första försöket eftersom det var väldigt mycket bröllopsstress just då och stress kan ju krångla till kroppen. Det är nog verkligen meningen att vi ska få den här bebisen:)
Nej nu ska jag byta ut pyjamasen mot något annat;)

1 kommentar:

  1. Så tänkte jag också, ingen skillnad på könen, men skulle nångång i framtiden ändå önska mig en dotter. Men man hinner väl, man e ju ung!

    Jag funderar fortfarande vad vi gett oss in på.... ;)

    SvaraRadera