torsdag 6 oktober 2011

Labbsvar


Vi har just ätit färdigt och Theodor springer omkring. Jag ringde till rådgivningen och frågade om provsvaren kommit. En finsk tant svarade och allt var normalt förutom lite leukocyter i urinen. Men odlingen kan väl inte vara klar ännu? Det tar väl några dagar det? Nå, som tur är ska jag dit på måndag.
Ska också ta upp att jag det senaste året, åtminstone, haft för mycket trombocyter och leukocyter. Det blev lite på hälft med det i våras när allergiproverna kom in i bilden. Undrar när Theodor tänker bli trött idag? Gör inte om misstaget att lägga honom för tidigt. Idag SKA bli en bra dag:) Theodor har sovit 7 nätter utan napp nu! Nästan så jag börjar lita på att han kommer att fortsätta så:) Tror jag ska baka en citronpaj senare så Robin får något gott när han kommer hem:) Och å hamnar jag nog att städa en del för Theodor byter rum på allt:p

1 kommentar:

  1. Urinodling brukar ta 2 dagar för stammen o 3 dagar för slutgiltiga svaret :) Dock får man screeningen direkt, dvs där hon såg att det fanns leukocyter :)

    SvaraRadera