söndag 1 mars 2020

En liten hälsning från sportlovet

Jahapp, ny månad igen då! Tiden går fort när man har roligt. Den senaste veckan har Robin haft vintersemester och barnen sportlov. Själv jobbade jag 3 dagar men sen fick också jag lite extra ledigt. En dag spenderades i Vasa på Tropiclandia och hos ungarnas kusiner. Riktigt trevlig dag! Några stadsbesök och loppisbesök har vi också hunnit med. Igår gick vi ut på en långpromenad hela familjen (förutom Wilma som sov över hos mina föräldrar tillsammans med kusinen). Hann vara ute i solen lite innan den gick i moln. På kvällen var jag och Wilgot på isdisco till ishallen. Ungen skrinnar tydligen snabbare än mig numera... 
Nu borde vi gå ut och skotta gården, för det kom faktiskt lite snö under sportlovet till slut. Knappast tillräckligt för skidåkning men bort från trappan ska den åtminstone. Sen börjar jag faktiskt känna mig redo för en ny vecka! Har diverse extra program inplanerade (sällan det sker med fyra barn, hehe) som tandröntgen, fortbildning och rådgivning så tror nog den veckan flyger förbi i ett huj också. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar