fredag 18 november 2016

Uppdatering

Vi fick snö! Och nu regnar den bort. Roligt sålänge det varade. Jag har väldigt mycket med skolan nu. Verkligen fullproppade dagar! Inte med föreläsningar men med grupparbeten och hemuppgifter. Om man hade det så här stressigt någon längre tid skulle man gå in i väggen. Garanterat! Nu vet jag att jag borde vara klar med det värsta före december, och det är inte så långt dit inte. Ikväll tänker jag ändå pausa med skolan och familjelivet. Ska ut med mammorna och ser riktigt fram emot det. Enda minuset är då att jag brukar somna 10 på kvällen på fredagar efter en så här tung vecka, men kanske lite musik håller mig vaken.
Vi har bokat en Helsingforsresa till strax innan jul och just nu är det en av mina målbilder. Det ska bli så skönt och roligt att komma iväg! Tåg åker vi och barnen är hos mina föräldrar. Ta med min bror och hans fästmö istället. Ska bli så kul!
Nu ska jag försöka hitta något att skriva om på mitt ganska stora skolarbete, innan jag sätter igång med tacopajen. Tänk om skolarbeten var lika lätt att skriva som blogginlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar