tisdag 27 september 2016

Vardag

Den här månaden har susat förbi i en rasande fart! Kan inte förstå att det är oktober i slutet av veckan. Det blir väl såhär när vardagen rullar på. Skola, hämta/föra, laga mat, veckohandla, fotboll, läxor, städa, netflix och stickning sammanfattar min vardag nu. Riktigt skönt måste jag ändå säga. Jag har inte så mycket närvaro i skolan så jag hinner med annat än bara skola under dagen. Annars har jag inte så mycket nytt att komma med här. Det rullar på. Får se hur länge moposäsongen är igång i år. Sen blir det knepigare att ta sig till skolan, men det ska väl nog gå på något sätt ändå. Blir så skönt när skolan flyttar till Brändö efter jul! Då går det bra att cykla eller ta buss men nu tar det över en timme att komma dit med buss eftersom man måste byta buss och vänta en evighet på nästa. 2,5 månader kvar till jullovet, ungefär. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar