tisdag 3 december 2013

3

Har mer eller mindre varje ledig sekund suttit och knåpat med julklappen som är under tillverkning. Mysigt till tonerna av julmusik. Och det tar sig! Satt över 4 timmar igår och kommer framåt så före jul blir den nog klar tror jag. Förenklade den lite så sparar många timmar på det sättet. Ska bli så skönt att få den klar måste jag säga! Då har jag inga stressmoment inför jul.

Inatt har jag vari vaken klockan 2,3,4,5,6,7 och 8. Wilgot som åt 2,5,6. Wilma var uppe 3. Theodor kom upp 4 och var rädd för att det lät i hans rum. Visade sig vara lillasyster som snarkade. Klockan 7 ringde alarmet som jag i misstag stängde av istället för att snooza. Vaknade en timme senare och då blev det brått! Men på 30 minuter var vi alla utanför dörren. Måste säga att jag är otroligt effektiv på morgonen när vi ska iväg!
Imorgon öppet dagis och stadsbesök. Skatteåterbäringen kommer ju! ;)
Och idag är det en vecka kvar till min födelsedag... Får åldersnoja fastän jag inte borde ha det riktigt ännu, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar