tisdag 5 februari 2013

Överraskning!

Min man fick IDAG veta att han IMORGON ska på arbetsresa till Holland. Hans första arbetsresa, och flygresa med för den delen. Så jag ska vara ensam hemma med barnen fram till natten till fredag. Två kvällar. Robin har aldrig varit borta över natten sen innan Wilma var född. Det blir spännande och jag kommer att sakna ihjäl mig! Men vi ska nog överleva. När man är inställd på det så går det nog bra:)

Ungarnas mommo, moffa och morbror den yngre for just hem och lämnade lite råvaror och två stickade tröjor+mössor här:)

Och kalven, storlek xl överlevde snittet:)

3 kommentarer:

  1. Välkommen till min värld! Själv ska jag kombinera graviditet, vak o hund medan Jonas e på resa..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå de kommer ju hem ganska snart igen:) Hoppas att hunden å Liten e snälla me dej!

      Radera
  2. Hästit tå Gubbi ska å flu :D
    Kiva et kalvi lömna i liv :P

    SvaraRadera