tisdag 26 februari 2013

Läget

Täppt näsa. Ont i halsen. Huvudvärk. Lågt blodtryck. Lite hosta.
Sånt har jag idag.
Men jag har inte snuva på samma sätt mera. Ingen feber. Ingen muskelvärk.
Summa sumarum så är det väl liite bättre men ändå jobbigt. Mest frustrerande och irriterande. Blir bara arg över att det aldrig blir bra!
Theodor får väl frisk klassas medan Wilma är snuvig. Hin har vaknat några gånger inatt också så jag har inte ens fått sova ordentligt.

Och mitt i den här sjukstugan ska vi få nattgäster inatt;) Men det är bara svärmor och hennes yngsta och de har redan haft det här och så var de redan hit i lördags när vi också var sjuka. Bra med lite sällskap och hjälp!
På torsdag kommer min syster hit med en kompis och ska sova över så då vill jag vara frisk. Och sen Wilmas kalas igen på söndag. Så ser veckan ut. Måste också via polisen och ansöka om pass åt Wilma.

Vi är utan vatten nu. Som om det inte räcker med allt annat vi dras med. Men det borde bara vara fråga om timmar. Hoppas att vi inte får maginfluensa under den tiden;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar