måndag 2 juli 2012

Lite helg

Så har jag äntligen tagit mig tid till att plocka fram datorn och överföra lite bilder från helgen som gått. Fick offra kvällens joggingrunda för det här, men jag sov så lite förra natten så det är väl lika bra det:) Vi var ju på urn nedsättning på lördag och ungarna betedde sig ganska bra som tur var. Jag var nog ganska nervös måste jag säga! Theodor förstod såklart inte alls vad som pågick men blev inte allt för vild ändå.

Lördag kväll/natt så umgicks vi med Robins bror med sambo och ett kompispar:) Blev ganska sen natt men Theodor sov till halv 10 följande morgon! På söndag så städade Robin bilen och sånt medan jag tg hand om ungarna. Vi satt ute på verandan en del och blev myggbitna.








Idag har jag vaktat Lucas en stund och det gick riktigt bra. Sen har jag packat en del inför resan och färdigställt packlistan. Nu sover Wilma (förhoppningsvis) och Theodor ska i säng bara jag får skrivit färdigt det här. Ingen stress här inte då...
Vi har handlat idag inför veckan och till resan. Nu börjar Theodor som inte sovit idag bli jobbigt trött så jag ska avsluta och natta honom. Måste säga att det är 30 gånger mer motiverande att blogga på vintern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar