torsdag 19 juli 2012

Äntligen!

Nu är alla tygblöjor helt klara för användning!:) Måste säga att jag är otroligt nöjd och det här har riktigt väckt mitt sömnadsintresse igen! Måste bara se till att börja sy vid köksbordet istället för framför tvn. Ni kan kanske tänka er hur min rygg mår efter x timmar framåtböjd i soffbordshöjd...
Nå nu är jag klar i alla fall och jag har inget mera tyg att sy i just nu! Till näst tror jag att det får bli lite nya sängkläder åt Wilma i rosa istället för blått:) Men jag har som sagt inget tyg till det ännu så det får bli senare. Kanske jag kommer mig in till stan nästa vecka och köper lite tyg?!:) Nu ska jag i duschen och sen i säng. Imorgon ska vi norrut, dumpa ungarna vid fammos och sen vidare till en villa. Ska bli riktigt skoj! På söndag tror jag vi besöker "jeppisdagan" och på söndag har vi bokat bord med mina föräldrar och syskon på en restaurang. Ska bli riktigt roligt att komma iväg och träffa lite folk! Har suttit hemma alldeles för mycket den här veckan. Imorgon ska det alltså packas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar