tisdag 19 februari 2019

Hänt sen sist

Vår bebis blev två månader!
Wilma blev sju år!!
Jag har sytt en prinsessklänning åt sjuåringen...
...och miljoner meter gardiner till kvisten.
Jag har tvättat byke i vår nya maskin *älskar den*
Wilgot har knäckt läskoden...
...Wilma är snart halvvägs igenom första Harry Potter boken...
...och Theodor har snart läst igenom halva andra Harry Potter boken.
Vi har haft skithalt väglag...
...som ändå ger vårkänslor på grund av temperaturen.
Vi har hälsat på våra vänners bebis för första gången!
Solen har vi sett skymten av några gånger...
...och vinden har blåst hårt ett par dagar.
Wilma hade kompiskalas, och det gick hur bra som helst!
Vi har haft besök av min syster, hennes pojkvän och min mamma.
Jag har varit på hemmaparty hos en kompis, där det såldes leksaker och kläder.

Och så allt det vardagliga med skola, förskola, dagis, innebandy, fotboll, scout, gymnastik osv. Det rullar på :) 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar