måndag 3 april 2017

En lång dag

Den här måndagen blev väldigt lång känns det som. Började med skola och två olika föreläsningar innan jag skyndade mig iväg till praktiken. Hemma därifrån lite efter halv fem, fixa mat och så iväg med Wilma till hennes jumppa. Hem igen, ställde Theodor i ordning för jumppan och så cyklade vi iväg. Lämnade honom där och tog hem Wilma. Fick barnen duschade och Robin hämtade Theodor. Nattade barnen, såg på lite Simpsons och la igång datorn för att lyssna på en föreläsning. Tyvärr var min dator inte riktigt medgörlig så nu efter att ha försökt reda ut det så gav jag upp för ikväll. Halva föreläsningen hann jag lyssna på i alla fall innan det började strula så det är alltid något. Trött är bara förnamnet på kvällens fiilis. Nu blir det nog sängen och imorgon tänker jag ta vespan till praktiken. Hoppas att vägarna är i bra skick redan halv åtta.

Det var måndagen det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar