torsdag 20 april 2017

Back to €

Nåja! Nu fick jag äntligen löst det med de stulna pengarna och allt är tillbaka på kontot. Så skönt! Så nu kanske jag kan återgå till euro istället för ekorrskinn. Det visade sig vara svårt att få tag i ekorrar, haha.

Skolan har kommit igång på riktigt nu efter praktiken och jag har helt sjukt mycket arbete framför mig de kommande veckorna. Fem tenter, tre presentationer, lika många grupparbeten och så en drös individuella uppgifter utöver det. Önska mig lycka till, för det här kommer troligtvis att bli de stressigaste veckorna någonsin. Men vill man bli klar före utsatt tid så får man också jobba för det!
En rolig morot har jag ändå planerat in här i mitten av stressen, nämligen en Stockholmresa med Robin och våra kompisar. Ska bli så kul! Men en tent ska jag klara av före det så det är bäst att börja läsa till den.

Måste bara kommentera vädret lite också. Kallt, blåsigt och regn. Lockar inte alls att gå till dagiset för att hämta barnen idag men Robin har bilen så bara att dra på sig det varmaste och vattentätaste jag har. Brr... I skrivande stund verkar det faktiskt övergå till snö. Det var ju omväxlande, eller så inte. I slutet av april för sex år sedan var det så varmt att jag gick med kortärmat ute. Nu är det vinterjacka som gäller. Väntar verkligen på värmen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar