torsdag 23 februari 2017

Femåring med hål i öronen

Oj så dagarna flyger förbi här! Den här veckan har verkligen gått i racerfart. Tänkte i alla fall göra en liten sammanfattning. I måndags fick Wilma hål i öronen. Det gick riktigt bra! Inte en min rörde hon och hon var så stolt efteråt. Hoppas att de läker lika bra i fortsättningen som hittills.
I måndags började jag också på min andra praktikperiod. Trivs riktigt bra hittills och snart är en vecka avklarad. Kommer att gå så snabbt det här!
Förra helgen deltog jag i en extra kurs, sexualkunskap. Riktigt intressant! Kommer att ha en tent i den kursen som jag borde börja läsa på. Men först ska jag ta mig igenom morgondagens engelskatent. Får se hur det går. Har inte haft tid att läsa speciellt mycket... Nå, godkänt ska det nog bli i alla fall. Har en del övrigt skolarbete och stipendieansökningar att fixa också. Som tur är så får hela familjen sportlov imorgon! Så skönt! Håll tummarna att årets sportlov blir bättre än förra årets, för då låg vi i spysjuka hela familjen. Inte kul.
Det var allt för idag. Trevlig helg åt er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar