torsdag 28 augusti 2014

Me&I

Riktigt lyckat party. Tack allihopa!
8 glada mammor och ännu fler barn. Här var det livat minsann, och om lekrummet inte var stökigt före partyt (okej, det var nog i ganska ostädat skick) så är det nu men ALLA leksaker över HELA golvet. Men det är sånt man får ta. Roligt hade vi alla i alla fall så det var värt det ;)
De här plaggen är på kommande hem till oss.
Två av den sista, en åt Storebror och en åt Lillebror. Åh vad jag tycker om Me&I kläderna! De är så fina. Skulle som vanligt ha kunnat handla mig pank, men stannade vid det här. (Och då är mössorna inte mitt köp, utan min mors, men åt mina barn)

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Har du varit nöjd med kvaliteten på ME&I kläderna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt nöjd! Två gånger har jag fått hem plagg som inte hållit kvaliten men de har jag reklamerat och fått pengarna tillbaka. Har en tröja som jag köpte åt Theodor för två år sen och den har inte ändrats alls i ytan trots över 50 tvättar (och flera av dem 60 grader)! Men kvaliten kan varierar beroende var på tygrullen tyget till just det plagget varit. Men överlag har jag varit riktigt nöjd. Här i huset används Me&I plaggen så mycket att det nog väger upp för priset. Och så är de ju så fina! :)

      Radera
    2. Okej, har bara ett plagg från ME&I och det var inte så bra som jag hade hoppats. Men då kanske jag ändå vågar satsa igen, dom är väldigt söta deras kläder :)

      Radera
  2. Jag gillar också deras kläder. Av ren nyfikenhet, vad var det som inte var så bra som du hade hoppats Malin?

    SvaraRadera