torsdag 14 augusti 2014

Ajj...

Finn två fel.
Igår när mina syjunyisar börjat anlända så hände det. Ev av alla föräldramardrömmar. Wilgot kröp mot ytterdörren och jag gick efter för att ta bort honom därifrån. Theodor var ute med Robin och det gick så snabbt. Plötsligt var Wilgots fingrar vid dörrlisten och Theodor smällde igen dörren. Jag fick öppna dörren för att få bort hans hand och det blödde från två fingrar. Såg riktigt trasigt ut. Och han grät. Och grät. Jag oxh Robin fick hoppa i bilen och åka in med honom medan mina underbara syjuntisar vaktade barnen sålänge. Ca en timme senare var vi hemma igen. Inget brutet, tack och lov! Väl framme hade han slutat gråta och höll i saker med den handen så redan då märktr man att det inte var så farligt som det såg ut. Nå nu är han omplåstrad och sov hela natten utan värkmedicin så det verkar inte vara så jobbigt mera. Kan säga att jag är mycket mer på mon vakt nu när det gäller dörrarna.

Stackars lilla skrutt...

3 kommentarer:

  1. Aj aj aj, nästan så man vill böri gråt själv vid tanken.. :/

    SvaraRadera
  2. Usch. Hända sama på åland åt abbe...

    SvaraRadera
  3. Mommo blåser på! <3 kram, mamma-mommo

    SvaraRadera