tisdag 8 april 2014

Cykel och sömn

Såhär ser det ut nuförtiden när Theodor far till dagklubben. Theodor cyklar såklart snabbare än Wilma men han väntar på oss med jämna mellanrum. Och Wilma har blivit riktigt duktig på att sparka sig fram. Riktigt så hon håller promenadtakt ibland. Men så ibland är det så mycket annat att titta på eller fundera över så då går det knappt framåt alls. Men balansen har hon hittat och det går snabbare än om hon skulle gå. Dessutom är det ju bra att röra på sig också. En av våra bästa investeringar Pukyn.

De här nätterna... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om dem. Wilgot vaknar hela tiden och somnar bara om efter att jag ammat honom. Han är inte hungrig, åtminstone inte alla gånger han vaknar, och jag har försökt att inte mata honom men det slutar med att han skriker i timmar tills jag ger upp. Man ska väl inte jämföra men vid 6 månader åt Wilma en gång per natt och delade rum med Theodor. Lite annan situation nu. Vet inte riktigt vilken taktik jag ska ta till för det här är ohållbart. Blir bara tröttare hel

1 kommentar:

  1. Ge det tid, det går över! Amma o sov vidare, om du bara kan, det reder nog upp sig!

    SvaraRadera