torsdag 10 april 2014

Åren går

Mörka karelska piroger med äggsmör. Gottigott.
Och så vad jag egentligen fotade, den undre ringen. Jag och Robin har varit förlovade i fyra år idag. Känns både som kort och lång tid. Men lika förälskade nu som då och några barn rikare ;)

På tal om år så konstatetade jag att vi antingen flyttat eller köpt bil de senaste åren. 2009 flyttade vi ihop hit till Vasa. 2010 köpte vi en större bil. 2011 flyttade vi till Gerby. 2012 flyttade vi till "gamla lägenheten". 2013 köpte vi en ännu större bil. 2014 flyttade vi hit. Tror inte att det blir varken flytt eller ny bil nästa år, men aldrig vet man.

Idag ska vi in till stan en sväng. Jag ska ha nytt shampo från ekosoppi och så behöver vi lite mat till imorgon så att vi veckohandlat nästa gång på lördag när vi ändå ska iväg med bilen på dammsugarshopping. Behöver en sån där som man har framme hela tiden har jag märkt.

Natten då: 2,5h i sträck som längst. 4 kakkablöjor. Ska byta grötsort och se om magen ordnar upp sig på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar