onsdag 13 juli 2011

Pigg

Jag vet inte riktigt vad Theodor håller på med. Han är i sängen men sover inte. Ibland är det tyst därifrån men sen har han ljud för sig igen. Vet inte om han sovit alls idag sedan han vaknade?! Nå, så länge han är nöjd så:)
Robin borde komma hem så småningom. Jag borde byta sängkläder åt oss.
Jag är verkligen inte bra på att blogga på sommaren. Men jag lovar att det blir bättre till hösten. Just nu är våra minneskort till kameran fulla med Helsingforsbilder så jag kan inte använda den innan den är tömd och den måste tömmas till Robins dator så det är ett litet projekt i sig.
Idag ska vi beställa bilder från fotografen. Han börjar väl snart tro att vi inte tänker betala honom alls... Och så ska jag ta och överföra bilderna till min dator så får ni se lite bilder från fotografen:)
Bloggandet hör nog mera till de svalare månaderna. Åtminstone är min hjärna lite trög nu i värmen så det blir inga bra inlägg. Jag har nu som då idér vad jag ska skriva om men jag måste ha humör för det annars blir det bara halvdåligt.

Men för att skriva något lite roligare kan jag berätta vad som hände vid Sveaborg i Helsingfors. Jag hade köpt en fin sommarklänning som har mycket vidd i kjolen och där på en ö ute i havet blåser det ganska mycket;) På samma gång som jag skulle knuffa en resevagn med unge i på kullerstenar så skulle jag hålla ner 4 meter kjol. Gick inte så bra;) Inte riktigt lika glamoröst som Marilyn Monroe riktigt men jag tror inte att så många såg:p Robin fick knuffa vagnen resten av utfärden:)

(Nu låter det som att ungen sover. Kanske?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar