tisdag 4 juli 2017

Låt mig få presentera...

...vår nyaste familjemedlem: Ludwig! Så snabb och busig att det är omöjlig att få en bra bild på honom, haha. Men mysig är han nog också. Sover gärna på en, och helst på halsen eller i ansiktet. Huset blev så mycket levande med en katt! Jätteroligt! 
 Vi har haft honom i lite mer än en vecka nu eftersom vi fick hem honom efter min brorsdotters dop. Wilma var så fin i sin klänning och Theodor hade såklart med sin fidget-spinner, likadant som hans farbröder och fasters pojkvän.
Jag och Robin fick den stora äran att bli faddrar åt Anabelle. Här kan ni hitta bilder från dopet som Anabelles mormor lagt upp. På samma sida kan man också hitta bilder från min mammas 50års-kalas i söndags.

Åskan mullrar utanför huset här så jag borde väl kanske inte sitta vid datorn. Årets första åska faktiskt. Undrade riktigt om det inte tänkte åska alls i år. Snart har halva sommarlovet gått. Det går för snabbt!! Nå vi har hunnit simma två gånger förra veckan i alla fall, så länge det var varmt. Nu är det kallt igen. Och regnigt. Nå, lediga är vi åtminstone så jag ska inte klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar