måndag 26 maj 2014

18

#100happydays
Idag var det här en svår utmaning. Men vad jag är glad över är att jag slutat spy. Vaknade lite efter ett inatt och mådde illa. Började spy en stund senare och spydde 4-6 gånger i timmen fram till sex. Ingen sömn alls där mellan då. Hela systemet tömt. Försöker få ner litr spaghetti nu. Lutar mot matförgiftning. Åt väldigt dålig mögelost på RAX igår eftermiddag.
Jag kan knappt stå. Åtminstone inte mer än några sekunder innan jag måste lägga mig. Robin är hemma men imorgon måste han tillbaka till jobbet. Vet inte alls hur vi ska lösa morgondagen om jag mår lila dåligt. Ont i huvudet, magen och ryggen.
Måste nog säga att det här är det värsta jag varit med om! Skulle hellre ha fött barn utan smärtlindring än gått igenom det här.
Sånt härifrån.

1 kommentar: