tisdag 10 maj 2011

No inspiration

Till skillnad från igår har jag inte mycket inspiration till att skriva idag. Kommer inte på något vettigt. Theodor sover, jag latar mig på soffan, Robin slutar först om några timmar, Theodor är snuvig så vi går inte ut mera idag, det är hyfsat städat här, finns inget mer jag kan göra med bröllopsplaneringen just nu. Ganska tråkigt med andra ord. Försöker ringa och få provsvaren om jag är allergisk mot träd eller gräs men det är upptaget hela tiden. Får sen om ca 2 timmar börja fixa ihop en lasagne. Eller lasagnette. Kan inte bestämma mig just nu. Baka skulle jag kunna göra men vi har lite tårta och bulla kvar. Äta tårta skulle jag ju kunna göra:) Och kanske till coh med koka kaffe åt mig?! Det är en idé. Missa inte ESC semifinalen ikväll!

1 kommentar:

  1. Ja idag har det varit toppenväder här :) 26 grader varmt!!! Så riktig sommarvärme har det varit idag. Underbart!!!

    Inte långt kvar till ert bröllop nu :) Gud vad spännande! Blir det ett stort bröllop?
    Hur mycket går det på allt som allt?
    En kompis till mig gifte sig i somras och det gick på runt 50 000 kronor med klänning, mat, fotograf, bröllopsfest, blommor osv. Inte helt gratis... men förhoppningsvis så är det ju något man bara gör en gång i livet, och det ska ju vara en av de bästa dagarna så det är väl lika bra att man försöker kosta på och göra den helt perfekt :)

    SvaraRadera