tisdag 12 oktober 2010

Gungeligung

Theodor sover i vagnen, för att jag gungar den. Jag har fortfarande på mig pyjamas:p För jag slipper inte bort utan att Theodor vaknar. Så nu kommer jag att sitta här med pyjamas i någon timme till:p Wohoo!
En av unga mammorna har enligt rykten fått sin bebis nu! Är så glad för hennes skull!:) Hon har gått över tiden ganska rejält:p Över 10 dagar i alla fall:)
Jag kan inte förstå att jag inte var mer nervös inför förlossningen än jag var. Nu i efterhand förstår jag inte hur jag kunde vara så lugn:p Inte för att det är "farligt" eller något och det är ju bra att vara lugn, men jag har ju till och med varit nervös för den nya mammans skull!:P Haha:) Men när man har gått och väntat i 40 veckor så längtar man nog till förlossningen istället för att vara nervös inför den:p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar